top of page

Julavslutning den 19 december

Alla medlemmar är välkomna till en liten julavslutning på vårt område den 19 december.


Vi ses kl.11:00 för lite glögg och pepparkakor och grillning av korv m.m. och det finns möjlighet för de som vill röka fisk eller ål att göra detta.

Ifall vädret är dåligt så har vi söndagen den 20 som reservdag!


Vänligen anmäl ifall ni kommer till frs@ownit.nu.


Välkomna

Styrelsen


 
 
 

Senaste inlägg

Visa alla
Fisketävling lördagen den 6 juni

Hej Fiskare🎣 Första fisketävlingen i år är nu på lördag den 6:e juni. Vi hoppas på bra fiske och många som vill vara med. Då ingen torsk får fångas så gäller det att förbereda fiske för ex horngädda,

 
 
 
Kallelse till årsmöte

Till: Samtliga medlemmar Från: Styrelsen Plats: Malmö Mässan, Mässgatan 6, kontorsingång Datum: Onsdagen den 18:e Mars 2026 Klockan: 18:00 Härmed kallas alla medlemmar till 2026-års årsmöte. Vi träffa

 
 
 

Kommentarer


© 2021 by Sibbarps Fiskareförening u.p.a

bottom of page